loading...
کـــــــهـــــکــشـــان دانــــلــود
AMIR-HUSSEIN بازدید : 788 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 دانلود بازی مکس پین 3

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

Lossless Repack   MihanDownload  ♦  Blu-Ray Quality   3 DVD-9


لینک دانلود تصحیح شد !

نام بازی: Max Payne 3
پلتفورم : PC
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 10.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 10.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 10.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
Region: FREE
ناشر: Rockstar Games
مد بازی : 
حمایت توسط : Rockstar Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال  شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود . پس به جرات می توانم بگویم قبل از خواندن ادامه ی نقد بازی ، چنان چه  از سری های قبلی این بازی خاطرات و تصاویری را در ذهن خود دارید ، همین جا  تمامی آن را  پاک کنید!
ادامه ی نقد بازیMax Payne 3 به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
AMIR-HUSSEIN بازدید : 587 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی مکس پین 1 و 2

Max Payne1,2 ♦ MihanDownload ™ ♦ Updated 09/05/2012 
لینک های جداگانه به همراه شماره سریال نصب بازی 

نام بازی: Max Payne 1 , 2
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2001-2003
تاریخ انتشار در آمریکا : 2001-2003
تاریخ انتشار در اروپا : 2001-2003
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Rockstar Games
مد بازی : 
حمایت توسط : Remedy Entertainment and 3D Realms 
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

و اکنون با یک بازی فوق العاده خاطره انگیز در خدمت شما عزیزات هستم . مکس پین (Max Payne) یک بازی‌های رایانه‌ای است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. 
ادامه ی نقد بازیMax Payne 1 , 2   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

AMIR-HUSSEIN بازدید : 272 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

Hitman: Sniper Challenge یک بازی بسیار سریع است ، نکته جالب اینجاست که در Sniper Challenge هیچ گونه توانایی حرکت کردن حتی به چپ و راست را هم نخواهید داشت . مامور ۴٧ در پشت بام یکی از ساختمان های شیکاگو قرار گرفته و تنها در زمان ١۵ دقیقه فرصت دارد تا محل را از وجود دشمنان پاک کرده و آن جا را تر ک کند. البته بازی به همین آسانی هم نیست و باید به مانند یک تک تیرانداز هوش و ذکاوت بسیار بالایی در کشتن اهداف داشته باشید. یک گلوله از دست رفته ، کشتن فردی در جلوی فردی دیگر یا یک اشتباه کافیست تا هدف مورد نظر از ترور خود خبر دار شده و با استفاده از هلکوپتر از محل فرار کند. در این جور مواقع تیراندازی بسیار مشکل تر از قبل شده و با توجه به هوش مصنوعی بسیار خوب و حیرت انگیز دشمنان تقریبا باید دیگر منتظر بازی مجدد شوید. صحبت از هوش مصنوعی شد بد ندیدیم تا نگاهی موشکافانه تر به این بخش داشته باشیم. عکس العمل ها و تغییر حالت های دشمنان بسیار طبیعی از کار در آمده است. مثلا اگر تیری اشتباه در نزدیکی آن ها شلیک کنید به سرعت تغییر حالت داده و موضع دفاعی خواهند گرفت. البته با توجه به این که هیچ کدام مکان مورد نظر شما را نخواهند فهمید اغلب سعی می کنند تا جایی امن برای خود پیدا کنند. قابلیت دیدن دشمنان حتی از پشت دیوار که درHitman: Absolution هم نمایشی از آن را دیده ایم در Sniper Challenge هم مورد استفاده قرار گرفته که توانسته به راحت تر شدن کار کمک شایانی کند.

 

| کرک فیکس بازی به صورت جداگانه به پست افزوده شد |

 

Hitman Sniper Challenge دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

 

AMIR-HUSSEIN بازدید : 207 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Aliens Colonial Marines  سیاره ی بیگانگان
|نسخه ی BlackBox|


نام بازی: Aliens Colonial Marines
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: SEGA
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Quadriga Games شارژ ایرانسل
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

سازندگان همواره بر آن تاکید داشته اند که محوریت بازی، بر خلاف فیلم های آن، بر محوریت درگیری با انبوه دشمنانتان باشد. بیگانگان فضایی از نژاد زنومورف (Xenomorphs) می باشند که شاخص ترین ویژگی آنها، پیکر منحصر به فردشان است. اما جالب تر ازآن وجود اسید در خون آن هاست که دردسر بزرگی برای مزاحمانشان محسوب می شود. آن چه که در فیلم ها و قسمت های پیشین این عنوان شاهد بودیم، درگیری نزدیک با زنومورف ها جز افزون دردسر فایده دیگری ندارد؛

AMIR-HUSSEIN بازدید : 5932 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دانلود پکیج بازی Angry Birds

 

Angry Birds 2.0 و
Angry Birds Rio 1.4.2 وAngry Birds Seasons 2.3و
Angry Birds Space 1.0و

Anthology: Angry Birds (2012/ENG/RePack by RGCreative)
Year: 2012 | PC | Eng Rus | Developer: Rovio Mobile | Publisher: Rovio Mobile | 184 Mb
Genre: Arcade

پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds) یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌است.در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی‌ پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی‌ که درون آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌او‌اس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده است.بعد از موفقیت کم نظیر این بازی ورژن‌های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شدند که با اتکا به محیط جذاب و ریتم کمدیشان با موفقیت بیشتری روبه رو شدند به طوری که تخمین زده می‌شود مجموعا بیش از 350 میلیون دفعه توسط کاربران دانلود شده‌اند این گیم تقریبا هر سه ماه یکبار(فصل) با یک به روز رسانی جدید همراه است علاوه بر این ورژن‌های اختصاصی از این گیم به مناسبت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود.این بازی به سه دسته تغسیم میشود:نسخه معمولی (آخرین ورژن:2.0.2.1)،نسخه ریو (آخرین ورژن:1.4.2)،نسخه فصول(آخرین ورژن:2.2).نسخه های seasons به مناسبت های مختلف مانند روز هالووین،مهمانی و حیله،کریسمس،ولنتاین،تخم مرغ های عید پاک،پیکنیک تابستان،فستیوال نیمه فصل پاییز چین ،سال اژدها و همراه با آهنگ های زیبای هر بخش ارائه میشود.در نسخه rio پرندگان اصلی ربوده میشوند و به شهر جادویی ریودوژانیرو برده میشوند،جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر(ریو) نیز می کنند.این بازی چهار قسمت فوق العاده با 105 مرحله هیجان انگیز را دارا است

درباره ما

ما را با پیشنهاد ها و انتقاد های خود خوش حال کنید


آیدی ما در ریدکال


4888884

4929353



آیدی ما در یو یو


62448744

92247057




تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما خرید کدامیک بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1783
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 313
  • بازدید ماه : 945
  • بازدید سال : 10,879
  • بازدید کلی : 679,986