loading...
کـــــــهـــــکــشـــان دانــــلــود
AMIR-HUSSEIN بازدید : 3075 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (2)

 

بدون شک GTA یکی از پرطرفدارترین بازی های موجود در بازار است که توسط کمپانی Rock Star عرضه شده است.در اینجا برآن شدیم تا بازی GTA IV را برای دانلود در اختیار شما قرار دهیم.اما فرقی که این بازی با سایر بازی ها دارد در این است که حجم دانلود این بازی فقط ۱۴ Mb است!!

به این صورت که این بازی به شدت فشرده شده است و درحالی که شما فقط ۱۴ مگابایت را دانلود می کنید،پس از بیرون آوردن از فایل زیپ با حجمی حدود ۶ گیگ مواجه خواهید شد!!…برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

** لازم به ذکر است اگر اقدام به خرید این بازی کنید،باید ۴ دی وی دی را دریافت نمایید!!

**مشکلات قبلی در این ورژن برطرف شده و با خیال راحت می توانید دانلود و نصب نمایید**

AMIR-HUSSEIN بازدید : 303 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کرک شده سالم و نهایی بازی جدید و فوق العاده زیبای Assassin's Creed 2 منتشر شد ! این بازی توسط کرک کننده معروف بازی های کامپیوتری ، SKIDROW کرک شده است و دیگر نیازی برای اتصال به اینترنت نمی باشد و به راحتی بدون گذراندن هیچ مرحله دشواری قادر به بازی کردن خواهید بود ! چندی پیش برخی وبسایت های ایرانی کرکی را مبنی بر کرک نهایی آفلاین این بازی عرضه کردند که متاسفانه اگر از آن روش استفاده شود ، پس از گذراندن چند مرحله ، باز هم شما به مشکل در اجرای بازی برخورد می کنید. از آن جا که تیم دانلودها همواره سعی و اعتبارش در قرار دادن بازی هایی با کرک سالم و اجرا شده می باشد ، به همین دلیل ارسال این بازی با کمی تاخیر همراه بود. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را با کرک نهایی و آفلاین که ۱۰۰ درصد تست شده و سالم می باشد به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره ۲ این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

AMIR-HUSSEIN بازدید : 318 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

driver san دانلود بازی استثنایی و مهیج Driver San Francisco 2011 PC

  

دانلود بازی استثنایی و مهیج Driver: San Fransisco برای اولین بار از سایت های ایرانی نسخه معتبر SKIDROW. بازی باز هم شما را در نقش جان تنر (John Tanner) قهرمان اصلی سری Driver قرار می دهد و چند ماه بعد از وقایع Driver شروع می شود. پس از دستگیر کردن جریکو (Jericho) در استانبول، تنر رقیب قدیمی خود را شکست داده و در شهر سن فرانسیسکو روزهای معمولی خود را می گذراند. اما جریکو برنامه ای بزرگتر دارد. او با کمک چندین دستیار، موفق می شود از زندان فرار کند و طی یک تعقیب و گریز با تنر، جریکو موفق می شود تنر را شکست دهد و ضربه ای سنگین به او بزند. نتیجه این است که تنر به کما می رود و در بیمارستان بستری می شود، اما این پایان کار نیست. تنر خود را دوباره درون خیابان پیدا می کند و متوجه یک سری اتفاقات عجیب (مثل تابلوهای تبلیغاتی که با او حرف می زنند و یا رفتار عجیب مردم) در سطح شهر می شود. تنر در ادامه متوجه می شود که روح او در حالیکه وی در کما است، از بدنش خارج شده و می تواند در سطح شهر پرواز کند و وارد بدن هر شخصی که بخواهد بشود . این بازی Open-World آن هم روی ۶۰ فریم قطعاً یک نکته مثبت در زمینه گرافیکی است. فریم بازی خیلی عالی است و هیچگاه افتی در آن مشاهده نمی کنید. شما می توانید در کمتر از دو ثانیه از یک طرف شهر ناگهان به سمت دیگر آن Shift کنید، بدون اینکه ذره ای افت فریم مشاهده کنید و حتی یک Loading هم داشته باشید. بازی طی یک Loading چند ثانیه ای کل شهر سن فرانسیسکو را پردازش می کند و دیگر تا انتها هیچ Loading در انتظار شما نخواهد بود.

 

Suggested system requirements:
Core 2 Duo 2.4 GHz,

1 GB RAM (2 GB RAM – Vista/7),

graphic card 512 MB (GeForce 9800 or better),

10 GB HDD, Windows XP/Vista/7,Internet connection.

 

 

| آپدیت ورژن ۱٫۰۳ اضافه شد |


AMIR-HUSSEIN بازدید : 279 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Dead Space 3
|نسخه ی Black Box|

نام بازی: Dead Space 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Artsسایت شارژ
مد بازی  : N/A
حمایت توسط : Visceral Games
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

Dead Space در زمانی که عناوین ترسناک ژاپنی در افول بوده و بیشتر اکشن شده بودند ظاهر شد. عنوانی که بر خلاف دوستان ژاپنی اش هیچ چیز غیر از ترس نداشت و یادآور دوران طلایی این سبک بود. این عنوان در شماره دوم خود در اکثر موارد پیشرفت کرد و برخلاف چیزی که بسیاری انتظار داشتند اکشن نشد و آیزاک هنوز هم با کابوس هایی وحشتناک روبرو بود.
AMIR-HUSSEIN بازدید : 788 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 دانلود بازی مکس پین 3

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

Lossless Repack   MihanDownload  ♦  Blu-Ray Quality   3 DVD-9


لینک دانلود تصحیح شد !

نام بازی: Max Payne 3
پلتفورم : PC
ژانر: Third-Person Shooter
تاریخ انتشار جهانی : 10.05.2012
تاریخ انتشار در آمریکا : 10.05.2012
تاریخ انتشار در اروپا : 10.05.2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: ENG
فرمت ایمیج: ISO
Region: FREE
ناشر: Rockstar Games
مد بازی : 
حمایت توسط : Rockstar Games
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و بعد از 12 سال  شاهد انتشار رسمی بازی خاطره انگیز مکس پین هستیم. باید دید تا کمپانی راک استار می تواند همچون گذشته یعنی سری های اول و دوم بازی مکس پین مخاطبان خاصی را جمع آوری کند یا خیر ! بعد از این همه سال ، قعطا با تغیر های بسیاری رو به رو خواهید بود . پس به جرات می توانم بگویم قبل از خواندن ادامه ی نقد بازی ، چنان چه  از سری های قبلی این بازی خاطرات و تصاویری را در ذهن خود دارید ، همین جا  تمامی آن را  پاک کنید!
ادامه ی نقد بازیMax Payne 3 به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
AMIR-HUSSEIN بازدید : 587 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی مکس پین 1 و 2

Max Payne1,2 ♦ MihanDownload ™ ♦ Updated 09/05/2012 
لینک های جداگانه به همراه شماره سریال نصب بازی 

نام بازی: Max Payne 1 , 2
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : 2001-2003
تاریخ انتشار در آمریکا : 2001-2003
تاریخ انتشار در اروپا : 2001-2003
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng Rus
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Rockstar Games
مد بازی : 
حمایت توسط : Remedy Entertainment and 3D Realms 
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

و اکنون با یک بازی فوق العاده خاطره انگیز در خدمت شما عزیزات هستم . مکس پین (Max Payne) یک بازی‌های رایانه‌ای است که در سال ۲۰۰۱ منتشر شد. این بازی داستان زندگی یک پلیس نیویورک است که بعد از ظهر یک روز بی فرجام، هنگام بازگشت به خانه اش متوجه می‌شود که همسر و فزرند نوزادش توسط افرادی معتاد به طرز فجیعی به قتل رسیده‌اند. مکس در جریان بازی، در پی شناسایی و انتقام از مسببان قتل خانواده اش به معتادان جنایتکاری بر می‌خورد که تحت تأثیر ماده‌ای به نام "V" به این اعمال وحشیانه دست می‌زنند. در پی جستجوهای بیشتر، او متوجه می‌شود که مادهٔ "V" نتیجهٔ یکی از پروژه‌های سری ارتش آمریکا است که به منظور افزایش پایداری نیروی پیاده اجرا شده‌است. 
ادامه ی نقد بازیMax Payne 1 , 2   به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

AMIR-HUSSEIN بازدید : 272 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

Hitman: Sniper Challenge یک بازی بسیار سریع است ، نکته جالب اینجاست که در Sniper Challenge هیچ گونه توانایی حرکت کردن حتی به چپ و راست را هم نخواهید داشت . مامور ۴٧ در پشت بام یکی از ساختمان های شیکاگو قرار گرفته و تنها در زمان ١۵ دقیقه فرصت دارد تا محل را از وجود دشمنان پاک کرده و آن جا را تر ک کند. البته بازی به همین آسانی هم نیست و باید به مانند یک تک تیرانداز هوش و ذکاوت بسیار بالایی در کشتن اهداف داشته باشید. یک گلوله از دست رفته ، کشتن فردی در جلوی فردی دیگر یا یک اشتباه کافیست تا هدف مورد نظر از ترور خود خبر دار شده و با استفاده از هلکوپتر از محل فرار کند. در این جور مواقع تیراندازی بسیار مشکل تر از قبل شده و با توجه به هوش مصنوعی بسیار خوب و حیرت انگیز دشمنان تقریبا باید دیگر منتظر بازی مجدد شوید. صحبت از هوش مصنوعی شد بد ندیدیم تا نگاهی موشکافانه تر به این بخش داشته باشیم. عکس العمل ها و تغییر حالت های دشمنان بسیار طبیعی از کار در آمده است. مثلا اگر تیری اشتباه در نزدیکی آن ها شلیک کنید به سرعت تغییر حالت داده و موضع دفاعی خواهند گرفت. البته با توجه به این که هیچ کدام مکان مورد نظر شما را نخواهند فهمید اغلب سعی می کنند تا جایی امن برای خود پیدا کنند. قابلیت دیدن دشمنان حتی از پشت دیوار که درHitman: Absolution هم نمایشی از آن را دیده ایم در Sniper Challenge هم مورد استفاده قرار گرفته که توانسته به راحت تر شدن کار کمک شایانی کند.

 

| کرک فیکس بازی به صورت جداگانه به پست افزوده شد |

 

Hitman Sniper Challenge دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

 

AMIR-HUSSEIN بازدید : 207 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Aliens Colonial Marines  سیاره ی بیگانگان
|نسخه ی BlackBox|


نام بازی: Aliens Colonial Marines
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
ناشر: SEGA
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Quadriga Games شارژ ایرانسل
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

سازندگان همواره بر آن تاکید داشته اند که محوریت بازی، بر خلاف فیلم های آن، بر محوریت درگیری با انبوه دشمنانتان باشد. بیگانگان فضایی از نژاد زنومورف (Xenomorphs) می باشند که شاخص ترین ویژگی آنها، پیکر منحصر به فردشان است. اما جالب تر ازآن وجود اسید در خون آن هاست که دردسر بزرگی برای مزاحمانشان محسوب می شود. آن چه که در فیلم ها و قسمت های پیشین این عنوان شاهد بودیم، درگیری نزدیک با زنومورف ها جز افزون دردسر فایده دیگری ندارد؛

AMIR-HUSSEIN بازدید : 5932 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

دانلود پکیج بازی Angry Birds

 

Angry Birds 2.0 و
Angry Birds Rio 1.4.2 وAngry Birds Seasons 2.3و
Angry Birds Space 1.0و

Anthology: Angry Birds (2012/ENG/RePack by RGCreative)
Year: 2012 | PC | Eng Rus | Developer: Rovio Mobile | Publisher: Rovio Mobile | 184 Mb
Genre: Arcade

پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds) یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌است.در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی‌ پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی‌ که درون آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌او‌اس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده است.بعد از موفقیت کم نظیر این بازی ورژن‌های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شدند که با اتکا به محیط جذاب و ریتم کمدیشان با موفقیت بیشتری روبه رو شدند به طوری که تخمین زده می‌شود مجموعا بیش از 350 میلیون دفعه توسط کاربران دانلود شده‌اند این گیم تقریبا هر سه ماه یکبار(فصل) با یک به روز رسانی جدید همراه است علاوه بر این ورژن‌های اختصاصی از این گیم به مناسبت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود.این بازی به سه دسته تغسیم میشود:نسخه معمولی (آخرین ورژن:2.0.2.1)،نسخه ریو (آخرین ورژن:1.4.2)،نسخه فصول(آخرین ورژن:2.2).نسخه های seasons به مناسبت های مختلف مانند روز هالووین،مهمانی و حیله،کریسمس،ولنتاین،تخم مرغ های عید پاک،پیکنیک تابستان،فستیوال نیمه فصل پاییز چین ،سال اژدها و همراه با آهنگ های زیبای هر بخش ارائه میشود.در نسخه rio پرندگان اصلی ربوده میشوند و به شهر جادویی ریودوژانیرو برده میشوند،جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر(ریو) نیز می کنند.این بازی چهار قسمت فوق العاده با 105 مرحله هیجان انگیز را دارا است

AMIR-HUSSEIN بازدید : 373 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Crysis 3
|نسخه ی RELOADED به همراه کرک نهایی با لینک جداگانه |
نام بازی: Crysis 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action | FPS
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : Pegi 16
قابلیت آنلاین:دارد

مأموریت ما خاموش کردن یک موتور عظیم در منطقه است، به نظر حرارت آن بالا رفته و ممکن است در اثر آن انفجار صورت بگیرد. کمی جلوتر، دشمنان به ما حمله می کنند و مبارزه آغاز می شود. اولین چیزی که چشم ما را به خود خیره می کند، نورپردازی قوی بازی است.
دانلود مستقیم بازی به همراه نقد و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

AMIR-HUSSEIN بازدید : 1603 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

بازی کامل.نقشه های جدید.سرعت بالا



تاریخ و زمان آخرین تغییر از فرماندهی فرقه حماسه و بازی ژنرال : با بسیاری از پیشرفت های هیجان انگیز و نوآوری. بسیاری از جدید ، دیدار با هنر ، تجهیزات ، واحد و سلاح، بهبود یافته و به روز شده در مبارزه با سیستم، و همچنین -- اضافه شده یک نیروی شبه نظامی جناح جدید است.
اگر قبلی C & C سری جنگ ها در زمان تنها یک شخصیت محلی ، رپتور پروژه شما یک فرصت منحصر به فرد به منظور توسعه یک عملیات واقعا مقیاس بزرگ نظامی با ناوگان های دور برد و سلاح. نیروهای شما دیگر محدود به خط ساحلی و طیف وسیعی از پایگاه دشمن!
در میان چیزهای دیگر، این است که علاوه بر این دارای عالی خوب ، فقط یک "انسان" رفتار مخالفان (پیشرفته AІ) و خیره کننده ، صدا فوق العاده جو واقع بینانه. فرماندهی ژنرال و بازی : : پروژه رپتور -- قدرت مطلق شیرین است یا تلخ آن است که خوشمزه نیست!

حجم دانلود 1.35 GB

اموزش نصب تصویری بازی
https://rapidshare.com/files/1135231...-06_200636.wmv

حداقل سیستم مورد نیاز :
سیستم عامل : Windows 95/98Me/2000/XR
پردازنده : پنتیوم III 1 گیگاهرتز
حافظه : 128 مگابایت
کارت : 32 مگابایت
کارت صدا : سازگار با DirectX

منبع دانلود:http://www.mohammadgta2121.blogfa.com

 


https://www.rapidshare.com/files/295...002.part09.rar
https://www.rapidshare.com/files/212...002.part08.rar
https://www.rapidshare.com/files/292...002.part07.rar
https://www.rapidshare.com/files/288...002.part06.rar
https://www.rapidshare.com/files/221...002.part05.rar
https://www.rapidshare.com/files/352...002.part04.rar
https://www.rapidshare.com/files/414...002.part03.rar
https://www.rapidshare.com/files/646...002.part02.rar
https://www.rapidshare.com/files/224...002.part01.rar

 

AMIR-HUSSEIN بازدید : 594 دوشنبه 17 مهر 1391 نظرات (0)


download canter 1.6 

download sXe 

آیدی سرور های کانتر

 

سرور: Public

آدرس : 10.8.101.18:27015

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

سرور: GunGame

آدرس : 10.8.101.18:27016

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

سرور: Zombie

آدرس : 10.8.101.18:27017

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

سرور: Aim Awp

آدرس : 10.8.101.18:27018

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

سرور: Deathrun

آدرس : 10.8.101.18:27019

سرور: Public
آدرس : 10.8.101.18:27015
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
سرور: GunGame
آدرس : 10.8.101.18:27016
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
سرور: Zombie
آدرس : 10.8.101.18:27017
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
سرور: Aim Awp
آدرس : 10.8.101.18:27018
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
سرور: Deathrun
آدرس : 10.8.101.18:27019

 بعد از نصب ..ابتدا نرم افزار 
sXe
رو باز کرده
و به بعد روی آیکون کانتر کلیک کنید بون این که برنامه
sXe
رو ببندید
بعد
باید یکی از آیدی های بالارو در
ADD
بزنید 

 

AMIR-HUSSEIN بازدید : 945 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

 

جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از پرطرفدارترین بازی هایی است که به سبک استراتژیک ساخته شده که با مراحل مهیج و متنوعی که دارد می تواند شما را چندین ساعت و حتی چندین روز سرگرم کند ! در این سری از بازی قلعه , علاوه بر مراحلی که در نسخه ی معمولی آن دیده می شود چندین مرحله و لرد دیگر اضافه شده که جذابیت بازی را چند برابر می کند. مهم ترین تغییری که در این نسخه از بازی دیده می شود نوار گوچکی که در سمت راست وجود دارد و هر کدام از آن ها جادو های خاصی را به عمل مرسانند. علاوه بر آن سرباز خانه هایی وجود دارد که از اول بازی به صورت رایگان نیرو تولید می کنند.
در حقیقت حجم اصلی این بازی 800 مگابایت است ولی این بار از سایت ” بازی های رایگان ” نسخه ی کاملا کم حجم شده ی آن ( 160 مگابایت ) را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لحظات خوب و خوشی پشت سیستم کامپیوترتان داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

AMIR-HUSSEIN بازدید : 862 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (1)

 

بازی محبوب و پرطرفدار کانتر استریک زیروPortable Zero Counter-Strike 1.6 DeathMatch

بازی کانتر به علت کم بودن گرافیک و جذابیت و از جمله بازی های بسیار

زیبا در زمینه ی مولتی پلیر بسیار پیشرفت کرد و در میان مردم

محبوبیت عجیبی کسب کرد . حتما همه شما مخصوصا طرفداران بازی های اکشن

با بازی کانتر استریک آشنایی دارید. این بازی بیشتر در گیم

نت ها به صورت گروهی و تیمی انجام میشود. می توانید با دوستان خود به نبرد بپردازید

و یا می توانید با دوستان خود یار شده و دشمن را

شکست دهید. این بازی را می توان بوسیله LAN با دوستان خود بازی کنید و یا

بوسیله اینترنت با دوستان خود در هر کجای دنیا بازی کنید. این

بازی بصورت پرتال و بدون نصب از سایت تک موب برای دانلود رایگان گذاشته شده است.

 

ادامه مطلب دانلود بازی Counter Strike 1.6 برای کامپیوتر
AMIR-HUSSEIN بازدید : 1451 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

 

 

 

دانلود نسخه فشرده بازي جنرال 1و2

 


 

 

حجم:382 mb

 


 

سلام دوستان عزیز ..در این پست می خواهم یک بازی محبوب و سیاسی رو به شما معرفی کنم.که همه با آن از مبتدی تا پیشرفته آشنایی دارند..و من حیفم اومد که اونو برای دانلود نگزارم..اگر توجه داشته باشین حجم هردو بازی به صورت خیلی خیلی کم فشرده شده است.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

درباره ما

ما را با پیشنهاد ها و انتقاد های خود خوش حال کنید


آیدی ما در ریدکال


4888884

4929353



آیدی ما در یو یو


62448744

92247057




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما خرید کدامیک بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1783
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 991
  • بازدید سال : 10,925
  • بازدید کلی : 680,032