loading...
کـــــــهـــــکــشـــان دانــــلــود
AMIR-HUSSEIN بازدید : 708 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

دانلود فیلم جدید و بسیار تماشایی Red Dawn محصول ۲۰۱۲

|| با کیفیت بسیار عالی Bluray 720p و حجم ۷۰۰ مگابایت // زیرنویس پارسی به زودی ||

[ لینک های اخـتـصـاصـی و کـمـکـی نـایـت مـــووی // آپلود در چندین سرور قدرتمند ]

** یکی از فیلم های جدول بـاکـس آفـیـس هفته های اخیر **

:: زیــرنــویــس اخــتــصــاصــی از نــایــت مـــــووی ::

RedDawn2012 دانلود فیلم جدید و بسیار تماشایی Red Dawn محصول 2012

لینک IMDB

امتیاز : ۵٫۵ / ۱۰

نمره منتقدین : ۳۲ / ۱۰۰

ژانر : اکشن

کارگردان : Dan Bradley

ستارگان : Chris HemsworthIsabel LucasJosh Hutcherson

کیفیت : بسیار عالی Bluray 720p

حجم : ۷۰۰ مگابایت

زمان : ۱۱۴ دقیقه

اسکرین شات : دارد

زیرنویس پارسی : به زودی…

خلاصه داستان : گروهی از نوجوانان، مجبور می شوند که از شهر خود در برابر تجاوز سربازان کره شمالی محافظت کنند…

AMIR-HUSSEIN بازدید : 3075 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (2)

 

بدون شک GTA یکی از پرطرفدارترین بازی های موجود در بازار است که توسط کمپانی Rock Star عرضه شده است.در اینجا برآن شدیم تا بازی GTA IV را برای دانلود در اختیار شما قرار دهیم.اما فرقی که این بازی با سایر بازی ها دارد در این است که حجم دانلود این بازی فقط ۱۴ Mb است!!

به این صورت که این بازی به شدت فشرده شده است و درحالی که شما فقط ۱۴ مگابایت را دانلود می کنید،پس از بیرون آوردن از فایل زیپ با حجمی حدود ۶ گیگ مواجه خواهید شد!!…برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

** لازم به ذکر است اگر اقدام به خرید این بازی کنید،باید ۴ دی وی دی را دریافت نمایید!!

**مشکلات قبلی در این ورژن برطرف شده و با خیال راحت می توانید دانلود و نصب نمایید**

AMIR-HUSSEIN بازدید : 303 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه کرک شده سالم و نهایی بازی جدید و فوق العاده زیبای Assassin's Creed 2 منتشر شد ! این بازی توسط کرک کننده معروف بازی های کامپیوتری ، SKIDROW کرک شده است و دیگر نیازی برای اتصال به اینترنت نمی باشد و به راحتی بدون گذراندن هیچ مرحله دشواری قادر به بازی کردن خواهید بود ! چندی پیش برخی وبسایت های ایرانی کرکی را مبنی بر کرک نهایی آفلاین این بازی عرضه کردند که متاسفانه اگر از آن روش استفاده شود ، پس از گذراندن چند مرحله ، باز هم شما به مشکل در اجرای بازی برخورد می کنید. از آن جا که تیم دانلودها همواره سعی و اعتبارش در قرار دادن بازی هایی با کرک سالم و اجرا شده می باشد ، به همین دلیل ارسال این بازی با کمی تاخیر همراه بود. شما از هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده زیبا را با کرک نهایی و آفلاین که ۱۰۰ درصد تست شده و سالم می باشد به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.
عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره ۲ این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

AMIR-HUSSEIN بازدید : 317 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 

driver san دانلود بازی استثنایی و مهیج Driver San Francisco 2011 PC

  

دانلود بازی استثنایی و مهیج Driver: San Fransisco برای اولین بار از سایت های ایرانی نسخه معتبر SKIDROW. بازی باز هم شما را در نقش جان تنر (John Tanner) قهرمان اصلی سری Driver قرار می دهد و چند ماه بعد از وقایع Driver شروع می شود. پس از دستگیر کردن جریکو (Jericho) در استانبول، تنر رقیب قدیمی خود را شکست داده و در شهر سن فرانسیسکو روزهای معمولی خود را می گذراند. اما جریکو برنامه ای بزرگتر دارد. او با کمک چندین دستیار، موفق می شود از زندان فرار کند و طی یک تعقیب و گریز با تنر، جریکو موفق می شود تنر را شکست دهد و ضربه ای سنگین به او بزند. نتیجه این است که تنر به کما می رود و در بیمارستان بستری می شود، اما این پایان کار نیست. تنر خود را دوباره درون خیابان پیدا می کند و متوجه یک سری اتفاقات عجیب (مثل تابلوهای تبلیغاتی که با او حرف می زنند و یا رفتار عجیب مردم) در سطح شهر می شود. تنر در ادامه متوجه می شود که روح او در حالیکه وی در کما است، از بدنش خارج شده و می تواند در سطح شهر پرواز کند و وارد بدن هر شخصی که بخواهد بشود . این بازی Open-World آن هم روی ۶۰ فریم قطعاً یک نکته مثبت در زمینه گرافیکی است. فریم بازی خیلی عالی است و هیچگاه افتی در آن مشاهده نمی کنید. شما می توانید در کمتر از دو ثانیه از یک طرف شهر ناگهان به سمت دیگر آن Shift کنید، بدون اینکه ذره ای افت فریم مشاهده کنید و حتی یک Loading هم داشته باشید. بازی طی یک Loading چند ثانیه ای کل شهر سن فرانسیسکو را پردازش می کند و دیگر تا انتها هیچ Loading در انتظار شما نخواهد بود.

 

Suggested system requirements:
Core 2 Duo 2.4 GHz,

1 GB RAM (2 GB RAM – Vista/7),

graphic card 512 MB (GeForce 9800 or better),

10 GB HDD, Windows XP/Vista/7,Internet connection.

 

 

| آپدیت ورژن ۱٫۰۳ اضافه شد |


AMIR-HUSSEIN بازدید : 279 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Dead Space 3
|نسخه ی Black Box|

نام بازی: Dead Space 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Artsسایت شارژ
مد بازی  : N/A
حمایت توسط : Visceral Games
درجه بندی سنی : Pegi 18
قابلیت آنلاین:دارد

Dead Space در زمانی که عناوین ترسناک ژاپنی در افول بوده و بیشتر اکشن شده بودند ظاهر شد. عنوانی که بر خلاف دوستان ژاپنی اش هیچ چیز غیر از ترس نداشت و یادآور دوران طلایی این سبک بود. این عنوان در شماره دوم خود در اکثر موارد پیشرفت کرد و برخلاف چیزی که بسیاری انتظار داشتند اکشن نشد و آیزاک هنوز هم با کابوس هایی وحشتناک روبرو بود.
درباره ما

ما را با پیشنهاد ها و انتقاد های خود خوش حال کنید


آیدی ما در ریدکال


4888884

4929353



آیدی ما در یو یو


62448744

92247057




تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما خرید کدامیک بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 133
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1783
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 341
  • بازدید ماه : 973
  • بازدید سال : 10,907
  • بازدید کلی : 680,014